20. ročník VELETRH FIKTIVNÍCH FIREM ve Studijní a vědecké knihovně
POZVÁNKA A PROPOZICE K VELETRHU FIKTIVNÍCH FIREM V HRADCI KRÁLOVÉ
Vážení obchodní přátelé,
dovolujeme si Vás pozvat na jubilejní 20. ročník regionálního veletrhu fiktivních firem, který se koná v Hradci Králové v úterý 28. února 2023 tentokrát nově v budově Studijní a vědecké knihovny na adrese Hradecká 1250/2 v Hradci Králové.
Časový harmonogram veletrhu fiktivních firem
8:00 - 9:00 prezence zúčastněných firem, příprava stánků
9:00 - 9:15 slavnostní zahájení veletrhu - moderátoři
9:15 - 10:45 prezentace zúčastněných firem - zástupci jednotlivých firem si připraví krátké představení své firmy v českém a cizím jazyce v celkové délce 3 minuty
9:15 - 14:00 zahájení obchodu, prodejní akce
14:00 - 15:00 kulturní program, slavnostní zakončení, vyhlášení výsledků soutěže
Na veletrhu bude probíhat odborná soutěž o nejlepší firmu. Hodnotit se bude úvodní prezentace, katalog a jeho znalost, komunikace se zákazníkem, náležitosti účetního dokladu - faktury, vzhled stánku a dress code. Individuálně budou probíhat dvě soutěže - nejlepší prodejce v českém jazyce, nejlepší prodejce v anglickém jazyce. Tradičně bude rovněž probíhat hlasování návštěvníků veletrhu o nejsympatičtější firmu.
I letos jsme si pro Vás připravili dvě vedlejší nepovinné soutěže - nejhezčí logo, nejlepší natočená reklama (vlastní video).
Vzhledem k omezené kapacitě školy si pořadatel vyhrazuje právo omezit počet přihlášených firem.
Závěrečné pokyny
Vyplněnou závaznou přihlášku (viz odkaz) zašlete prosím nejpozději 31. ledna 2023 do 12:00 hodin. Jakékoli případné dotazy Vám budou zodpovězeny na adrese kabrtova.petra@oahk.cz.
Závaznou přihlášku na 20. ročník Veletrhu fiktivních firem v Hradci Králové dne
28. února 2023 naleznete zde
Propozice
k veletrhu fiktivních firem v Hradci Králové 28. 2. 2023
Veletrh je pořádán s finanční podporou Královéhradeckého kraje
Instrukce pro zúčastněné firmy:
- Stánek
- k dispozici budete mít 2 školní lavice (nebo jeden velký stůl) a 4 židle
- internetové připojení není k dispozici, prosíme o zajištění vlastního prodlužovacího kabelu (pokud budete chtít na stánku využívat el. energii)
- Prezentace
- maximálně 3minutová prezentace včetně cizího jazyka v PowerPointu
- prezentací se účastní pouze prezentující studenti a učitelé, ostatní studenti již budou obchodovat, prezentace zasílejte nejdéle do 22. 2. 2023 na adresu: rulfova.jitka@oahk.cz
Soutěž o nejúspěšnější firmu veletrhu:
Firmy budou hodnoceny nezávislou porotou. Hodnotící kritéria jsou: prezentace, katalog a znalost katalogu, komunikační dovednosti v ČJ, vzhled stánku, dress code a náležitosti účetního (pro plátce DPH úplného daňového) dokladu, tj. faktury
Vedlejší nepovinné soutěže veletrhu:
Nejhezčí logo: formát loga v .jpg nebo v .pdf zasílejte nejdéle do 31. 1. 2023 na adresu: pospisil.zdenek@oahk.cz
Nejlepší natočená reklama:
- reklama musí mít stopáž maximálně 2 minuty
- hodnocena bude především originalita a vztah k předmětu podnikání
- reklamu odesílejte jako odkaz na youtube, případně webové stránky firmy nejpozději do 22. 2. 2023 na adresu: kabrtova.petra@oahk.cz
Individuální soutěže:
Nejlepší prodejce v českém jazyce:soutěž bude probíhat v rámci obchodování přímo na stáncích, hodnotit se bude zejména znalost katalogu a schopnost zaujmout zákazníka
90 vteřin před investorem v AJ:představení firmy potencionálnímu investorovi v AJ, bude doplněno jednou až dvěma otázkami porotců, soutěž bude probíhat přímo na stáncích
Pokud budete mít jakékoliv dotazy či požadavky, rádi Vám vyjdeme vstříc, bude-li to v našich silách.
Přejeme hodně obchodních úspěchů a těšíme se na Vás.
Tým pořadatelů: Ing. Petra Kábrtová kabrtova.petra@oahk.cz, Ing. Zdeněk Pospíšil,
Ing. Jitka Rulfová Janů, Ing. Jana Tomínová
